söndag 16 september 2007


Visst var han söt när han var liten? :-)

Nu har han mest långa ben o stora öron!





STORT GRATTIS TILL MIRJAM, ANDERS, ANETTE (Kennel Find-it), LENA OCH ANNIKA SOM SAMTLIGA FICK ETTOR I ELITKLASS I SVÄNGSTA IGÅR!

Tänk vilka träningskompisar man har... Tro jag man kan ha höga krav på sig själv! =)



Båda hundarna är trötta idag! Eller bakis kanske vi skall säga.. Kräftskivan var igår :) o efter både kräftor o snaps + att man inte går o lägger sig förrän mitt i natten så ... Ja resultatet blir därefter...

Jag skall fota lite mer i veckan o imorgon skall Jumjum på kurs o på fredag skall Mio o jag följa med Susanne på jakt! men jag hoppas vi hinner med minst en träning i veckan oxå.

Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.