torsdag 20 september 2007

Träning ..

Hej

Jag tror all våran markeringsträning har gjort resultat!
Jag i Susanne var ute o tränade en dag o då fungerade det, men allt kan ju fungera en gång... :)
Sen var jag ute o kastade med Mio o Minus kastade både två o tre o han bara spikade....
Igår var vi hos mina föräldrar o gick i betorna med skytt, det var jag, Åsa o Susanne, skytten var som vanligt Olof o Jonas höll sig en bit bort... efter att ha gått o skjuttit utan att det hände så mycket så placerade vi ett antal dummisar i handen på Jonas så kastade han markeringar i startk sid/med vind... Hundarna skulle en bra bit genom betorna o ut på nästa fält som var kalkad stubb o sen låg den där en 20 meter ut... Mio SPIKADE!!! Så nu äntligen, "peppar peppar ta i trä" tror jag polleten har trillat ner ang markeringarna....

Nu börjar vi tjata närsök.... sen höger o vänster i en månad!


I morgon är det jakt, med Susanne o Leo.

Vi ses

Inga kommentarer: