onsdag 26 september 2007

Jakt...

Hej

I fredags var jag på jakt med Susanne o Leo.. Vi var på Nyboholm utanför Furulund/Stävie dvs inte så långt att köra :) Typ 2km fågelväg från M&P som givetvis hade barnen... Undrar vad man hade gjort utan dem ???
Jaja, Mio gick som tåget inte ett tecken på förvirring han bara gick o gick o gick o apporterade som jag vet inte vad! Vi träffade massa trevliga nya människor med hundar o bössor! Tack för en mycket trevlig dag till både Kristofer o Annika o till Susanne som gjorde att jag fick följa med!

Lördagen tillbringade jag i bilen pga ett missöde på Parkbanan i Göteborg där Mattias o garage nördarna (www.sodervidinge.se) var o körde...

Söndag! Jakt med Håkan o samling på Slättäng kl 9... Mio fick gå alla 6 dreven... Några tecken på förvirring var det allt, men hade jag varit lite mer erfaren hade jag inte skickat när jag skickade o då hade förvirringen förmodligen aldrig kommit att synas :) Man lär så länge man lever...

I övrigt har veckan varit lugn, jag har fått jobba lite bara... Annika har varit o hämtat Pussel o Jumjum var på kurs i måndags, vilket gick bra fast nu ökar kraven o därmed behöver man träna lite oxå... Ikväll skall jag till M&P o presentera betorna för Gert o Kent som håller i "Gå i betorna" träningen den 3 oktober via SSRK Södra.


På lördag är det ny jakt!! Jag längtar redan.... Tänk vad kul om man hade haft minst en jakt inplanerad i veckan under större delen av säsongen... Gud vad kul det hade varit, då hade man verkligen fått valuta för all träning men lägger ner...

Kram på er så ses vi!

Inga kommentarer: