söndag 2 september 2007

Tiden går..

Oj, ja nu skriver ja det igen :-)
Tiden går verkligen fort...


Mio har varit på sin första andjakt för året... det gick inte som jag planerat... Så nog pratat om det...


Vi har tränat massor förstås, mest långa linjetag med störnignar av olika slag (det är lättast att träna för det går oftast bra :-))
Men jag inser ju att jag måste lägga tid på andra saker oxå, så höger, vänster dirigeringar o närsök har varit högt prioriterat! Birgitta sa att jag skulle träna fot o gav mig en massa tips i sommras så det har blivit fot gående oxå..

Jumjum är fortfarande bebis o får hämta bollar som kastas fortfarande för att få intresse av att hämta allt... jag har kastat mycket i betorna, vilket han gillar,numera när vi kommer till pappa så springer han ut i betorna nästan direkt oavsett om detä kastat nåt eller inte :-)

Han är söt, mattes hund till skillnad från Mio som är husses hund... Fast inte ni tror mig så är det faktiskt så! Fråga Annika annars.


Vi har passat Pussel ett par gånger oxå! En underbar hund som bara smälter in i våran familj med barn o hundar, precis som hon bodde här alltid! Felicia frågade sist vi lämnade henne varför vi skulle lämna henne.. :-)

Hoppas jag kan uppdatera mer under vecka!
Tisdag är det Markeringsträning via SSRK o Onsdag har vi egen träning...

Kramiz på er

Inga kommentarer: