tisdag 25 mars 2008

Vegby Challenge cup

JA, då var den dagen över!

Söndag morgon, jag pratar med Annika o vi bestämmer att vi kör måndag morgon iställer för söndag kväll o sover där uppe.. Bra beslut kändes det som hela dagen o natten ända tills vi kom till motorvägen Saxtorp /LAndskrona nånting... Då började vi ångra att vi inte körde kvällen innan, o funderade tom på att vända.. Vet ni, alla plogbilar gick söder över.... Det var både halt o massor av snö på vägen, men skam den som ger sig så vi körde. Vi kom lite sent med eftersom vi hade haft kontakt med både den ena o den andra under resan upp så var det lugnt!

Mio var jätte duktig! Inte så att hangcik som en klocka (Jo, på en dtation där domaren klappademig på axeln o sa "DAGENS BÄSTA!" Vad säger man merän TACK!!! O hoppas det var en officiel domare som kommer ihåg en sen ;)) Men dom saker som inte har fungerar på länge o började fungerar i påsk ehlgen håll i hop... JA, hela han höll faktiskt ihop! SLUTRESULTAT 3:a!!! Vi stack lite tidigare så Mirjam fick hämta mitt pris...

Jag gick större delen av dagen med Tomas som hade en italiensk golden i Nkl, varken han eller jag hade något lag så vi fick tillverka ett minilag!

Nu sitter jag o väntar på resultaten somskall komma upp på Smålands hemsida, sedan skall jag snickra PM till både vår kurs o 6-april kursen!

Hörs!

Inga kommentarer: