lördag 22 mars 2008

Snart Vegby..

Dagen D närmar sig med stormsteg.. ;) Jag har nu i två veckor jobbat med att få honom att jobba med mig o inte mot mig.. Fram till i söndags när vi var i Nymölla hände typ ingenting..men nu dom sista 3 dagarna har det faktiskt gått framåt :) Hoppas han håller ihop i Vegby oxå...

Jumme har mest gått fot o gjort närsök o närsök o närsök.. han tycker det är latjooo när jag visslar ner honom och vänder upp o ner på allt i en radie av 5 m ;) Tack Annelie för närsökstipsen :)

Jaha, vädret.... KALLT, SNÖ o annat elände.. sånt här väder vill jag ha när jag är i fjällen (vilket jag gärna hade varit ett par veckor till) o inte tusen här, här skall vara +10 grader o sol...minst :)

Kursen som jag fixar via SSRK börjar ta form.. PM m tider o vägbeskrivning kommer ut ca onsdag! Min o Annikas kurs är inte full om någon känner sig manad att anmäla! Ingen gemensam träning har vi lyckats få ihop under hela påsk helgen, men vi ses ju i Vegby!

Hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i Vegby.

Anonym sa...

Lycka till i Vegby.
Marina (glömde skriva mitt namn innan)