onsdag 5 mars 2008

Kondis

Igår fick Mio förlja med Mattias på en runda i skogen medan jag gick ut med Jumjum, jag trodde han hade dålig kondis men enl husse hade han inte sackat 1sek... Lagt in jämna trav steg o gått bredvid husse hela rundan. ... I går kväll bestämde jag mig sen för att gå en en timmes runda så han blir varm i musklerna igen, för han borde vara lite stel...

Tror ni han var stel?? Nä.. det var han minsann inte :) men jag promenerade rundan jallefall med båda hundarna o varvade då lös o fot.... sen fick Mio på sig det fina OBTRACKER täcket, som verkligen sitter som gjutet....

Nu sover dom båda sött på varsin fårskinnsfäll framför brasan i köket o jag skall börja jobba lite, sedan får det bli en närsöks runda för jumjum i em innan ungarna skall hämtas :)

Hörs!

Inga kommentarer: