tisdag 2 oktober 2007

Jumjum

Tjenis



Jag skulle hämta dummisar hos Annika till onsdagens betes träningen o hade på förmiddagen pratat med Danny o fått veta att Anders o Mirjam skall till Danmark nästa helg, dvs jag lovade honom foto på Jumjum..

Hur får man då bra foto?? Jo, man ringer pressfotograf
Annika...

Så när jag kom till henne gick vi ut på kaninlandet med alla hundar (svarta alltså) o började träna lite med Jumjum...
Fot, stadga vis kast, markering o linjetag.











Här är en rad bilder från skick hämta o tillbaka, tyvärr har jag ingen avlämningsbild, han trycker dummisen upp mot benet på en.

Han är så duktig o lätt/snabb lärd,men tyvärr lär mansig trams oxå..:(

Hörs

2 kommentarer:

Annika och labradårarna sa...

Pressfotograf?!?!?
Med dom bilderna???
Tillåt mig småle.... HAHAHA!!
/MiNuS

Anonym sa...

Press fotograf kallades din matte av Gert på Betes träningen.. Du såg inte henne då men hon såg verkligen proffsig ut när hon sprang (hmm gick) i betorna med kamera o stativ osv..

//Caroline