tisdag 17 mars 2009

Kamera...

Nu har jag tomladdat kameran för att den skulle med ut varje dag när vi tränar.. Vart låg kameran idag när vi tränade??? Jo, bredvid kaffe kokaren hemma... gör den någon nytta där, Nähä, åh jag som trodde att den fixade alla foto själv ;) Arg blir jag.., o jag som nyss varit på kurs o lärt mig att inte bli arg ;)


Jaja, vi tränade närsök idag, Mio behöver träna det upprepade gånger för han springer så attans FORT...Tyson o Jumjum stoppar liksom ner nästan lite mer ;)
Vi fortsattemed Tysons inte byta övningar, o peppar peppar idag gick han över en på vägen tillbaka o tittadeinte ens på den,menjobet slutar ju tyvärr inte idag bara för det, på det i morgon igen ;)

I morgon skall kameran med! Jag har redan lagt den i jackan ;)

Oh, imorgon skall lilla CRX:en besiktigas så M kommer iväg på alla sina körningar ;)

I kväll skall jag ringa Elin, för Mio skall få mysig massage innan vatten träning för att förhindra någon ev vattensvans, det var ett bra tips som jag fick av kiropraktikorna när Mio var liten, sedan dess träffar vi Elin lite då o då, tyvärr inte så ofta som vi borde, men ibland är bättre än aldrig:) Dessutom skulle jag nog vilja se lille Guiness...


Ha det gott!!

Inga kommentarer: