onsdag 19 november 2008

regn, rusk o höst

Tjenixen...

Jag har liksom fått klagomål, så jag får välan skriva ett par rader..

Jo, Jumjum har varit hos farbror Håkan en dag eller natt var det egentligen, det gick väl inte så bra till börja med men sen verkade det som det löste sig...

Mio o jag har varit "upp" i landet o apporterat på både fasan o and jakt, och jag måste bara TACKA för dessa dagar, god mat o dryck samt mycket trevligt sällskap, samt gästfriheten, Det var helt kanon att få all denna service, synd bara att man blev sjuk och var tvungen att åka hem till lunch, men skam den som ger sig, jag kommer igen... ;)

Denna veckan är lugn, hade nu vädergudarna varit på min sida så hade jag hunnit jobba undan så jag utan dåligtsamvete kunnat åka på jakterna som kallar i nästa vecka, men vi får väl se vad vädret säger i helgen...

En dag var vi förstås o tränade , men det var bara Jumjum som var ute, det blev några linjer o lite över träning.


Vi hörs

Inga kommentarer: