söndag 4 november 2007

WT

Kungen har förvandlats till den elaka häxan eller något liknadnde...!!!


Jag blir galen på honom, innan skyllde jag på min nervositet men nu vette sjutton??? Jaja, vi pratar om något annat...

Pussel, lilla söta pussel, 75p av 100 på WT idag.... nerdragen kom på söket då Pussel sökte efter sorkar istället för dummisar :) och på närsöket där Kent hade klätt in en pinne i rådjursskinn... Kul sa Pussel, vi leker :) Ska man skratta eller gråta, men eftersom det inte är min hund så skrattade jag!

Susanne o Trulls var oxå där, men vi pratar inte om det heller.. Egentligen kan vi "bara" prata om Pussel o Olof (som badade, han intygade att vattnet var kallt som F o han hade full förståelse för dom hundar som itne ville i!) samt en massa andra duktiga förare o hundar!

Var var då kameran denna underbara höst dag?? Bra fråga... Fråga någon som vet :)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Kameran var i min väska... Glömde helt bort den *skäms*

Annika och labradårarna sa...

Heja Mio & Pussel!!!

/morsan