lördag 3 november 2007

Nymölla

Hej

Vi har varit i Nymölla o tränat lite, Natalie o jag körde upp på förmiddagen o stannade ett par timmar. Natalie o Ebba lekte hela tiden o jag o Mirjam gick ut med hundarna. Först var det Jumjums tur, han fick lite markeringar över stock o sten sen ett par linjetag.. När vi gick tillbaka med honom tänkte jag stolt visa Mirjam att jag minsann börjat med stoppet, men tji fick jag för han hittade ett löv som kom flygande istället :) Han är så söt den lille långörade filuren.

Sen var det Mio o Trolles tur. Dom fick några linjer var o ett sök, Mio gick som vanligt som ett skott på linjerna o jag undrar vad jag skall göra för att pressa honom ännu mer för att gå ännu fortare o ännu längre :)

Summa av lördagen: 2 nöjda hundar som varit super duktiga, en dotter som jättegärna vill följa med o träna i Nymölla o en matte som kom hem med en prins o en kung :)

Inga kommentarer: