fredag 30 november 2007

Oj... tiden springer mot jul..

Tjenis på er...

Tiden ja ni vet den som man alltid vill ha mer av :) Fast man från början vet att det bara finns 24h/dygn o att en del av dem skall man vara till sömns, så tycks man planera in mer än man klarar av... HELA TIDEN... :(
Jaja, jag skall väl inte klaga som inte jobbar så mycket borta utan faktiskt kan planera min tid... Om jag jobbar på dagen eller natten spelar egentligen inte så stor roll.. men det är mycke ändå.

Idag kommer Pussel, hennes matte mfl skall till England för att titta på Champion shippet... Jag ville oxå med men med två barn varav en skall till skolan o två hundar som skall plasseras ut så var det lättare att stanna hemma o agera hundvakt :) Men avis är jag jallefall.... Hoppas dom tar massa foto o handlar massa kul grejer för att inte tala om alla människor dom träffar o ser... :)

Här hemma skall det tränas! Förra helgen var jag hos Mirjam o träffade där Karin Wallander som var nere över helgen, Mio fick en tuff dag... men det fungerar bra nu och träningen skall fortsätta så tänkte jag!
Vi har ingen kurs förrän nästa helg av Englands anledningen, så jag o Susanne och om det kommer någon mer får väl valla varandra i dyngan som regnet har skapat på fälten hos mina föräldrar....

Nu skall jag sätta mig o sy färdigt jul gardinerna sen har vi ett hundtäcke att sy + att Jumjums täcke börjar bli litet :( sen är det kontoret som kallar!!! Yipieeeeee vad kul... tur at det regnar så motovationen är hög!


Kramizzzz på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

TJOHOOOO!!!

Jag är på väg - jag koooommmmer!!
Är pepparkakorna färdiga?! Jag gillar också jättemycket pepparkakor, inte bara min mamma.

PUSseL