måndag 7 april 2008

Helgen som vi alla sett fram emot...

Jaha då var helgen över...

Danny o Annika kom i fredags kväll, då vi åt en god middag. Lördag blev en tidig morgon, jag körde hemifrån 6.50 för att komma till Ica o hämta bullar sedan vidare till Skarhult där vi hade förlagt kursen denna helg. Folket började trilla in vid åtta men den officiella samlingen var ite förrän 8.30. Marcus var var snäll o hämtade upp Danny o Annika vid B&B.
Vi delade in vad vi hoppades på skulle bli så jämna grupper som möjligt, Danny tog dom äldre hundarna o Annika som små. Av samtalen under lunchen o senare efter att tränings dagen var över så tror jag alla jallefall så gott som alla var väldigt nöjda o hade fått ut mycket av dagen!

JAG TACKAR ALLA PROVLEDARE O KOMMISSARIER SAMT VÅRA 2 DOMARE SOM KOM DIT OCH VISADE SITT INTRESSE SAMT FÖR ALL BRA KREDIT! DET ÄR KUL ATT ORDNA SAKER NÄR MAN KÄNNER ATT DET FUNGERAR OCH ATT ÄVEN NI BERÄTTAR DET FÖR OSS!!

På söndagen hade vi bjudit in medlemmarna, 2 grupper delades in o dom 10 som tittade på fick själva bestämma om dom skulle vara med dom äldre eller yngre hundarna. Denna dag hade tränarna bytat plats. Annika hade hand om dom äldre o Danny om dom små. Även här hördes mest positiva ord om både tränare, marker mat mm.

Jag tackar alla som hjälp oss att fixa denna dag! Ett stort TACK till Marcus o Jonas som stod som funktionärer en hel dag samt Mirjam som varit lite boll plank o givetvis Annika o Håkan o Susanne för ovärderligt stöd! Lena ringde in Carina som hjälp i köket under lördagen TACK för det!

Ha en underbar vecka och ta tillvara på all inspiration ni har samlat ihop under helgen!

Bilder borde vi haft massor, men då jag inte var ute så mycket i lördags och i söndags gick jag med hund så blir ni förpassade till www.carmals .com (Anders o Mirjams sida) snart kommer det för förhoppningsvis även in på minusens sida!

Inga kommentarer: