fredag 18 april 2008

Denna vecka..

Denna vecka... Måndag tisdag o onsdag var jag tvungen att jobba borta.. Onsdag kväll åkte jag till Nymölla med båda hundarna för att möta upp Bengt Rödseth och Gunilla Wedeen hemma hos Anders o Mirjam. På kvällen ville jag gå till Kinan men Anders ville prova Steak House i Sölvesborg, jaja vi får väl prova o tur var det för maten var kanon! o inte var det så jätte dyrt heller :)

Torsdag var stora dagen med kursen som vi har sett så mycket fram emot! Tyvärr började dagen inte så bra och jag kom väl inte riktigt i form efter morgonens projekt. Men kursen kom igång lite sent men dock, vid lunch gick vi ut och hade övningar med dom 4 visnings hundarna. (Bilder finns på Carmals hemsida) Jag tror bara jag hörde positiva ord om denna dag + givetvis, nämen oj vad galet jag har gjort innan, o nu skall jag hem o prova osv osv...

Torsdag kväll åkte jag hem o på fredagen väntade jobb;) När jag badade Jumjum på torsdag kvällen upptäckte vi några (2) stora läskiga sår i ena armhålan, och eftersom dom glipade rejält så blev det att leta upp en veterinär på fredagen. Iochmed timmarna hos veterinären har jag nu blivit tvungen att jobba hela lördagen med ;(

Annika o Lena är i Småland för at starta på GameBag Cup!! Kör så det ryker mina vänner ;)

Ha det gott allihop, Nu skall jag tvätta o badda sår!

Inga kommentarer: