tisdag 1 december 2009

November

Hej Hopp

November är nu oxå slut... jisses vad det rasar iväg;)

Vi har apporterat en hel del denna månad, Jumjum har varit ute mycke o utvecklats med stormsteg, följa runners o springa i rosen häckar det är liksom hans grej ;) Han backar inte för något, är otroligt glad för min lille. Dessutom har han nu lärt sig hålla käft, folk sa ge honom ett år, men eftersom han är lite sen i utvecklingen (han tror han är lika gammal som Keela) så vad det till att ge honom två år o det blev ju bra ;)

Mio tackar för skjutsen ut till marken och kommer snabbt tillbaka när det är slut o vill ha skjuts till nästa drev ;)

Fota?? Tja vad är det? Press fotograf Annika har inte varit på samma jakter som jag, för hon väljer liksom mest soliga dagar medans jag av någon märklig anledning oftast får ha gallonstället på mig.... Skall kanske köpa mig en GoreTex jacka trots allt... Nä, men foto är en kul grej... ;)


Måste jobba lite nu, för imorgon rullar vi till Sälen för en snabb tur m skidorna;)

Syns

Inga kommentarer: