lördag 2 maj 2009

Dagen i dag...


VILKEN DAG!! Vilka veckor vi har haft... :)

Det började för 2 veckor sedan, då våra vänner Anders o Mirjam startade Nkl o fick varsin etta, och Mio startade Ökl o fick en etta och VP, helgen efter följdes av att Faxe fick en etta m VP i Nkl o IDAG var det Jumjum o Tysons tur att få sina ettor i Nkl.

Jag var jätte nervös över en ev knallning på vattenmarkering nr 2, eftersom vi i veckan hade tränat lite o då min lille söte hund vissade lite tendenser åt det hållet.. men han satt med hela rumpan i backen ;) Kritiken vi fick idag var bra, Ngt stor i söket men väldigt lyhörd o styrbar med pipan... Måste säga tack till alla mina träningvänner som kommer tips o goda råd o stöttar när man behöver det mest samt en viss Isac som hjälpt mig med mina största problem ;)

Marcus kritik var super o jag är helt säker på att han är oerhört Glad idag!

GRATTIS MARCUS!

Hörs
Posted by Picasa

1 kommentar:

Elin sa...

Stort grattis Caroline o Jumjum o Marcus o Tyson. Härligt! När kan jag ta med min lille på träning med er? :-)

Kram