onsdag 23 juli 2008

Sommar o sol

Skulle fotat hundarna idag, men för en gångs skull var Jumjum trött så han har nog "bara" simmar ca 2 timmar idag... o då hade jag inte kameran framme..

Men han är duktig, när vi andra badar, vi har över 20 grader i vattnet, så simmar han bara runt;) Jag har varit ute med luft madrassen idag, ja även barnen både Natalie o kusinerna har varit ute med den o han bara simmar runt oss, När man är ute o ror med barnen så simmar han runt, o kommer kajakerna förbi så simmar han o kollar dem lite...

Försöker ladda bilder men det går inte för NÅGON stör ut mig från mitt nätverk i det mobila internetet fungerar bara utan för markisen på bilen ;(

Skall försöka lägga ut bilderna i morgon!


En bild kom med.. Blom krukan som står på trädäcket med bakgrund ut mot sundet..



Hörs

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att "landet" ligger så långt borta, annars hade jag kvistat över i eftermiddag.....!!!

Vi ses till helgen!!