onsdag 11 juni 2008

jobb o träning

Vi bara jobbar o jobbar känns det som, fast lite (med betoning på lite) hundträning har vi hunnit med...

Jag var på Limmerhult i lördags, efter många påtryckningar från Annika o goda resensioner av Mirjam, och så glad jag var när jag körde hem, dom 40 milen som jag var tvungen att köra direkt efter kursen gick plättlätt!Mattias o Flisa var hos Annika o spikade i lördags, eller tja Flisa badade hundarna....
Söndags träning: Barn o hundar i vattnet ;)


I måndags var det kennelträning hos Anders o Mirjam! Tack för en kanon kväll, med en del myggor underbart väder o trevliga människor! När dessutom lille söte går riktigt bra o inte säger så mycket som halv sju så är dagen nästintill perfekt!


Ha det riktigt gott på er för nu skall jag ut o klippa gräs....

Inga kommentarer: