tisdag 15 januari 2008

jajaja

OK,vi har väl julestädat lite väl mycke o länge nu :)

Fast vi har faktiskt gjort en hel del annat oxå, fast inga roliga jakter :(

Över julen var vi på skidsemester, hundarna gillar verkligen snön och körde rejset i snön tillsammans med Vorsten Betsy som oxå var med.... sen kom vi hem med ett sjukt barn så 10 dagar tillbringades med att sitta i soffan bredvid henne o vara på sjukhuset mm, jag tror inte jag var ute tillsammans med hundarna ens 15 minuter under dessa 10 dagar...
Sen åkte vi iväg igen (bestämde oss ett par timmar innan vi åkte att vi verkligen skulle åka trots sjukt barn), denna gången fick Mio vara hemma hos "farfar" medans Jumjum fick följa med o social tränas lite... Mio har det bra hos "farfar" där får man kalkonbröst då fort man är sugen på något, fast jag fattar inte riktigt hur lille Mio har berättat för farför när han är sugen liksom?? Näst sista dagen på den semestern så vaknade lilla dottern upp o ville ut o åka skidor :) Vissa sjukdomar håller i sig mer än andra, men nu är vi friska o tränings sugna igen.

Ikväll har Annika o Susanne varit här o käkat lite samt planerat inför vårens träningar. Kan någon berätta för mig var helgerna tar vägen när man passerar 15 mars o fram till högsommaren????

Vi ses vänner

//Caroline
Snö bilder på jumjum kommer

6 kommentarer:

Susanne sa...

Tack för igår! God mat och chokladkakan var oxå god :)

Jag kan inte heller svara på var helgerna tar vägen, men undrar även var helgerna innan påsk tar vägen.

Kram Susanne

Annika och labradårarna sa...

Tack för senast :-)

Anonym sa...

Apropå hämnd och sånt - jag ska bara komma på nåt riktigt, riktgt hemskt....

Anonym sa...

Apropå hämnd och sånt - jag ska bara komma på nåt riktigt, riktgt hemskt....

Anonym sa...

NU vill vi faktiskt se bilder på Jumjum!!
Gärna live också så klart ;-)

vi ses
Åsa & co

Anonym sa...

Skulle lagt in bilder på honom, men eftersom benen är så attans långa så hinner varken jag eller kameran med att fota...

Men snart snart kommer det kanske...